2021. január 16., szombat

Sportcsarnok - Lanzarote II.

Tovább gurultam Lanzarote szigetén azzal a sokadlagos céllal, hogy meglátogatom a helyi csarnokokat. A sziget közepén, San Bartalomé településen volt a következő megállóm, ahol csak a megszokott külső kép fogadott. Belülre meccsnap és gondnok híján nem jutottam, de ez nem jelentette azt, hogy ne került volna fel a listámra a Polideportivo Municipal de San Bartalomé fedettje. Teguis-ben már nem kerültem ilyen közel a csarnokhoz, de a helyi vár meglátogatása lehetővé tette számomra, hogy kiválóan rálássak a helyi sporttelepre, így a CB Grubati otthonára is. Tias-ban ismét bejutottam a központba, de a csarnok sajnos itt sem nyílt ki nekem, viszont kívülről is nagyon tetszett a CD Magec Tias újnak kinéző otthona. Az utolsó helyi csarnokot csak a véletlennek köszönhettem, hisz a szigeten egyedülálló módon nem egy nagyobb sporttelep részeként, hanem önállóan magasodott Tinajo település szélén, de szerencsémre épp arra vezetett utam, így pár perces megállót beiktatva immár a gyűjteményem része a Pabellon Municipal de Deportes csarnoka, amely egyébként a CDB Tizziri Tinajo kosárlabdacsapatának az otthona.


San Bartalomé - Polideportivo Municipal de San Bartalomé:

Teguise - Pabellon Teguise:

Tias - Polideportivo Municipal de Tias:

Tinajo - Pabellon Municipal de Deportes:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése