2021. január 26., kedd

Cricket - Hillingdon II.

A hillingdoni vonalon tovább haladva Ickenham-ben, az Oak Avenue sporttelepén mindjárt három kirkettpálya is található. Sajnos elég nehéz megtalálni a "hátsó" bejáratot, így én elölről próbálkoztam, de az meg zárva volt, ráadásul egy sorház utcájának a végén volt a főbejárat, ahonnan csak a centerpálya látható teljes pompájában. A többihez meg kellett volna kerülni a tömböket, amit meg is tettem, de a bevezető ösvényt így sem találtam, így a részletesebb képanyag ezúttal elmaradt erről a két oválisról. Innen a Woods Cricket Groundra vezetett az utam, amely grund nyitva volt az érdeklődők számára, így oda besétálva kényemre-kedvemre fényképezhettem a szép pavilont és a jól karbantartott pályát valamint kiszolgáló egységeket. Volt mire nézni, ugyanis igen tetszetős volt a Harefield Cricket Club otthona. Egyetlen egy problémám akadt. A második számú pályához itt sem jutottam el, mert az átvezető úton egy zárta kapu jelentett leküzdhetetlen akadályt számomra. Persze átugorható lett volna, de nem éltem vissza a vendégszeretettel, így maradt a távolabbi emlék megőrzés.

Hillingdon - Oak Avenue:



Hillingdon - Woods Cricket Ground:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése