2021. január 15., péntek

Sportcsarnok - Lanzarote I.

Lanzarote szigetét 2018 novemberében volt időm, kedvem és lehetőségem alaposan körbejárni, így a nagyobb stadionok focipályák mellett a helyi teremsportokra is jutott filmkocka. Ebből következik most nyolc csarnok anyaga, két bejegyzésben. 

A főváros legnagyobb sporttelepe a Ciudad Deportivo de Lanzarote, ahol egy nagyobb fedett terem várja a stadion végében a helyi kosárlabda és kézilabda rajongóit, a CD Conarejo meccsein. A csarnok ugyan csak egy kisebb lelátósorral rendelkezik, de ennek ellenére roppant hangulatosnak tűnt a sziget legnagyobb fedettje.  Innen nem messze, a Parque Deportivo Municipal sporttelepén is van egy nagyobbacska sportcsarnok, de oda sajnos már nem jutottam be, itt nem csak a terem, de az egész sporttelep zárva maradt előttem, persze ez nem akadályozott meg a fényképezésben. Haria településén is hasonló volt a helyzet, a csarnokot láttam, de csak a kerítésig jutottam, amin a kapu sajnos zárva volt, így bejutni ide sem sikerült. Ugyanennyi szerencsével jártam Playa Honda sporttelepén is, ahol a stadiont ugyan meg tudtam tekinteni belülről, de a fedett ajtaja zárva marad kíváncsi szemeim és fényképezőm előtt.


Arrecife - Ciudad Deportivo de Lanzarote:

Arrecife - Parque Deportivo Municipal / Puerto del Arrecife:

Haria - Haria Centro Deportivo Padel:

Playa Honda - Campo Municipal de Playa Honda:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése