2022. február 1., kedd

Loop Meadow - Didcot

Didcot városában egy múzeum jellegű Railway Centre található, amely megér egy egész napos kirándulást, mert van látnivaló bőven és a gőzmozdonyokkal vontatott régi kocsikat ki is lehet próbálni. Innen nem messze található a Loop Meadow stadionja, amely a helyi Didcot Town otthona. Már jártam itt korábban, így észrevehettem, hogy a stadion homlokzatában történt egy kis változás, illetve a pályán is megnövekedett az egyszerű lelátók száma. A stadion mintegy 3.000 nézőt képes befogadni, ebből 300-350 fő ülve és fedett lelátón szurkolhat a The Railwaymen becenévvel is illetett piros-fehéreknek. A szombat délutáni vizitemnek köszönhetően a pályán éppen meccs folyt, amelynek nem lehetett túl nagy tétje, mert ingyen meg lehetett tekinteni a csatározást. Én idő híján nem maradhattam, de a látogatásom így is pozitív töltetű, hisz újra körbejárhattam az apró kis stadiont.

Didcot
Loop Meadow

2018
Didcot Town FC


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése