2022. február 11., péntek

Colchester Community Stadion

Már említettem, hogy pár éve tartottam egy alaposabb "nagytakarítást" a közlésre váró grundok és stadionok között, ami azt is jelentette, hogy megpróbáltam előre szedni minden olyan közlésre váró anyagot, amelyet korábban (jelen esetben 2017 előtt) csináltam. Ezen rendrakás közepette akadt bele a "törlőkendőm" a Colchester Community Stadion mappájába, amely így megérett a leporolásra. A vizitemre még 2015-ben került sor és egy kisebb kirándulás zárásaként fordultam a Colchester United otthona felé, amely a város zajától kicsit kintebb, de közvetlen az A12-es főút "zaja" mellett található. Sokkal jobban szeretem ugyan  a régi stadionokat beépítve mondjuk a belvárosban a házak között, vagy egy-egy ismertebb park közelében, közepében, de valamiért megfogott a colchester-i aréna is, így szívesen jártam körbe minden oldalát és gyönyörködtem a sziluettjében közelről és távolról egyaránt. Nagyszerű látogatás volt ez, mondhatni a nap megkoronázása, ide még jönni fogok!

COLCHESTER

Colchester Community Stadion 

2015

Colchester United FC

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése