2022. február 6., vasárnap

Elmaradt Sportcsarnokok - Wales

Az "elmaradt" rovatba elég sok minden felkerült mostanság, aminek egy komoly oka van, pár évvel ezelőtt tartottam egy alapos átfésülést és csokrokba szedtem a még nem közölt pályákat, csarnokokat, egyéb létesítményeket. Ebből következik, hogy mostanság elég sok a visszatekintés, az elmaradt grundokra, jelen esetben a walesi sportcsarnokokra. Cardiffban például a helyi krikett fellegvárban feledkeztem meg az egyik terasz mögött kialakított sportcsarnokról és jobb híján most teszek róla említést és a képeket is felteszem a megfelelő helyre. Harlech-ben szintén hasonló a helyzet, a helyi iskola sporttelepének pályái már szerepeltek a blogon, de a fedettről egyszerűen megfeledkeztem, így pár év távlatából érkezett el az ideje a pótlásnak. Neath-ban sem alakult másképp a helyzet, úgy látszik annyira lekötött a helyi stadion és krikettpálya szépsége, hogy teljesen elfeledkeztem, hogy mellettük üzemel a Neath Leisure Centre, amely így kicsit megkésve kerül fel a blogra.


Cardiff - Swalec Stadion / Sophia Garden:

Harlech - Ardudwy School Ground / CC Sports Centre:

Neath - Neath Leisure Centre:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése