2022. február 15., kedd

Tenisz - Anglia 1.

Fordítsuk most orcánkat a teniszpályák felé! Következzen most több bejegyzés és még több sporttelep, ahol ezen nagyszerű sportnak is van kialakított "courtja".

Aylesbury városában a Bucks CC Sports Ground területén mindjárt akad három is. Mind a három kemény borítású pálya, amelyeket sajnos nem láthattam közelről, mert a zárt kapun nem jutottam be. Bovingdon-an már más volt a helyzet, a Green Lane stadionja mellett a helyi teniszcentert is megcsodálhattam, ahol 5 pálya és a Bovingdon and Flaunden Tennis Club várja a sportolni vágyókat kellemes környezetben, jól karbantartott pályákkal. Burnham-ben is hasonló volt a helyzet, igaz itt már nagyon régen, még 2014-ben jártam, de akkor nagyon rendben volt a Burnham TC otthona a Stamps Road-on, csak a kerítés volt kicsit szakadt és köd hátráltatta a fényképezést, de ez nem sokat vont le a sporttelep pozitív megítéléséből. Long Hanborough-ban még ennél is korábban, 2013-ban vizitáltam, de akkor nem sok mindent láthattam a teniszpályából, mert épp felújították, persze nem csak azt, hanem az egész sporttelepet és játszóteret. A High Wycombe mellett található Naphill falujában is van egy három pályás kis sportgrund, amelyet a helyi (Naphill TC) klub üzemeltet, de nem csak a tagjai számára, így igazi kis nyílt és befogadó egyesület, aki megfelelő körülmények között akar teniszezni, annak nem kell messzire mennie.

Aylesbury - Bucks CC Sports Ground (2018):

Bovingdon - Green Lane (2017):

Burnham - Stamps Road (2014):

Long Hanborough - Hanborough Playing Field (2013 - Építés Alatt):

Naphill - The Crick /Naphill Recreation Ground (2018):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése