2021. július 10., szombat

Idegen Tollakkal - Felvidék

Idegen Tollakkal rovatom újabb bejegyzéshez érkezett. Most a Felvidék pályáiról készült képek kerülnek fel az archívumba, mégpedig azok amelyeket 2019-ben kaptam az ismerőseimtől, barátaimtól. 

A MOL Aréna lelátóiról még nem voltak felvételeim, így Forgó Tamás barátom dunaszerdahelyi vizitje pótolta ezt a hiányosságomat és egy koreográfia részeként az új kék-sárga lelátók immár elérhetők a képek között. Ezzel viszont még nem volt vége a tőle kapott képanyagoknak, hisz menetvonalon a Nagymagyari Stadionról és az ott kialakított műfüves kispályáról is kaptam képeket, mondhatni csak nekem, csak most alapon gazdagodott az archívumom. Nagyszombaton is hasonló volt a helyzet mint Dunaszerdahelyen, vagyis az új City Aréna még nem szerepelt a blogon, csak a régi stadionról voltak felvételeim. Ezt a hiányosságot a szlovák-magyar válogatott meccsnek és a találkozóra kiutazó Feifer Dani barátomnak köszönhettem, aki nem volt rest és készített nekem pár felvételt az új stadion belsejéről. Szepesváralja focipályáját egy családi kirándulásnak köszönhettem, ahová Juhász Istvánné és Lovasi Ferenc utazott ki és letekintve a várfalról nem más köszönt vissza feléjük, mint a helyi kis labdarúgó szentély. Kívánni se kívánhatna az ember ennél szebb és jobb "kitekintést".

Dunaszerdahely - MOL Aréna:

Nagyszombat - City Aréna:

Nagymagyar - Nagymagyari Stadion:


Szepesváralja - Szepesváraljai Stadion:

hancsi78

Képek: Forgó Tamás / Feifer Dániel / Juhász Istvánné és Lovasi Ferenc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése