2021. július 1., csütörtök

Hawkshead

A Lake District területén barangolva Hawkshead települése mellett is elvezetett az utam, így természetesen nem maradhatott ki Hawkshead Recreation Ground megtekintése sem. Sajnos épp egy nagyobb rendezvény közepébe csöppentem, így a sporttelepet csak hátulról sikerült megközelítenem, a többi út ugyanis le volt zárva, ide is csak azért lehetett bejutni, mert a fesztiválra érkező buszokat itt parkoltatták le és én busznak álcázva a kiskocsit befurakodtam közéjük. Szerencsére nem vették oly szigorúan a behajtást, így gazdagabb lehettem pár felvétellel, igaz a beláthatósági korlátok miatt nem sikerült a legjobb szöget elkapnom a focipályát illetően, de a bowling green legalább "premier plánban" látható, amely a helyi (Hawkshead Bowls Club) otthona. Ezen kívül két keményborítású teniszpálya és alkalomadtán kimért kis füves kap szerepet a sporttelepen, amely egyébként az Eastwait Vale Football Club hazai pályája..


HAWKSHEAD
Hawkshead Recreational Ground
2018
Eastwait Vale FC




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése