2021. július 6., kedd

Angol Rugby 2.

A második részben Salisbury városa mindjárt két pályával is feliratkozik a listára. A közös még bennük, hogy mind a kettőt egyszerre az Old Sarum bejárása közben pillantottam meg, ami nem volt nehéz, hisz a magasból úgy tűnt szinte egymás mellett vannak. A Castle Road sporttelepe a Salisbury RFC otthona is egyben, míg a Hudson's Field egy nagyobb mező, ahol más sportpályákat is kialakítottak. Sajnos idő híján akkor nem kocsikáztam el a pályákig és azóta se jártam a környéken, így egyelőre be kell érnie mindenkinek ezen távoli felvételekkel. Seafordban más volt a helyzet a Salts Recreation Ground sporttelepét ugyanis kedvemre bejártam, így a rugby pitch-et is fotózhattam közelről és távolról egyaránt. Stratford-upon-Avon városában is hasonló volt a helyzet, a szimplán Recreation Ground néven szereplő sporttelep nem gördített akadályt a látogatásom elé és én sem hagytam ki a lehetőségét a közelebbi ismerkedésnek. Wheatley-ben is ugyanez volt a felállás a nagy sporttelep tárva-nyitva fogadta a vendégeit, így a rögbipálya megörökítése mondhatni rutinmunka volt.

Salisbury - Castle Road (Salisbury RFC):

Salisbury - Hudson's Field:

Seaford - Salts Recreation Ground (Seaford RFC):

Stratford-upon-Avon - Recreation Ground:

Wheatley - Holton Plaing Fields (Wheatley RUFC):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése