2021. július 30., péntek

Angol Hockey 2.

A második részben újabb négy gyephokipálya kerül bemutatásra több formában és színben.

A Bisham Abbey National Sports Centre igazi kis sportparadicsom, amely a foci, golf és teniszpályák mellett egy szép szintetikus gyephokipályával is rendelkezik. 2015-ben és 2018-ban is megfordultam itt és a korareggeli érkezésemnek köszönhetően kedvemre fényképezhettem. Mind a két vizitem alatt kiválóan karbantartott pályával találkoztam, annyi különbség volt, hogy 2018-ra kicserélték a pálya felületét, így a színek felcserélődtek a grundon. Chippenham-ban nem vitték túlzásba a pálya kialakítását, szimpla felület, szimpla színek, szimpla kerítések, ez volt szimplán a Chippenham HC otthona. A Wellington Sports Centre gyephoki részlegén kicsit játszottak a színekkel, így náluk is feltűnt a kék, így nem csak egy szimpla "műlegelő" volt az otthona a Trojans HC csapatának. Marlow-ban a Pound Lane sporttelepén 2018-ban jártam utoljára, de akkor nem volt szerencsém, nem sikerült bejutnom a kerítésen belülre, így a korábban már megcsodált és fényképezett pályát ebben az időpontban csak távolról kaphattam lencsevégre.

Bisham - Bisham Abbey National Sporst Centre (Wycombe HC) - 2015:

Bisham - Bisham Abbey National Sports Centre (Wycombe HC) - 2018:

Chippenham - Hardenhuish Park (Chippenham HC) - 2016:

Eastleight - Wellington Sports Centre (Trojans HC) - 2018:

Marlow - Pound Lane (Marlow HC) - 2018:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése