2021. június 13., vasárnap

Idegen Tollakkal - Italy II.

A második olasz stadion kavalkád Kokszinak köszönhető, aki egy Teramo Trieszt duót pipált ki magának és ezáltal nekem, szintén a 2018-as esztendőben. A Stadio Gaetano Bonolis standjai a klasszikus beton állóhelyek mellett a kissé ütött-kopott üllőhelyeket mutatott, de így is kincset ért, hisz a következő évben nekifogtak a felújításnak, így aki ezután látogatott vagy látogat el Abruzzo ezen részébe már a renovált változatott láthatta vagy láthatja.

Trieszt nekem szomorú emlék, hiszen jártam a városban, megcsodálhattam a kikötőt és kocsikázhattam a szűk, meredek utcáin, de egy valami nem adatott meg, nem tudtam képeket készíteni a Stadio Nereo Rocco létesítményéről, lévén addigra teljesen meghalt a fényképezőgépen akkumulátora és okostelefon híján akkor még nem volt más lehetőség a fényképezésre. Ezért is örültem amikor Gabi küldött pár képkockát a US Triestina otthonáról, így legalább egy kicsit magaménak is érezhetem ezeket a 12 évvel később készült képeket. Ráadásul az innen nem messze lévő Campo Visintini kisebb létesítményében is megfordult egy meccs erejéig, így onnan is kaptam pár felvételt. Azóta is nagy az öröm és a boldogság! 

Teramo - Stadio Gaetano Bonolis (SS Teramo) - 2018:

Trieste - Stadio Nereo Rocco (US Triestina) - 2018:

Trieste - Campo Visintini (SS San Giovanni Trieste) - 2018:
Képek: Kókai Gábor

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése