2021. június 20., vasárnap

Elmaradt Kispályák - Anglia

Az évek alatt sajnos néha akadozott a gépezet és olyan hibák is felmerültek, ami nem tette lehetővé mindig-minden általam látott pálya közlését. Ezen kis hiányosságaimat szoktam olykor-olykor pótolni egy-egy bejegyzéssel. Most pár lemaradt, elmaradt angol kispálya következik a kezdetektől mostanáig.

Hastings tengerpartján még 2012-ben jártam és egy remek nap eltöltése számomra azt is jelentette, hogy megkerestem a helyi stadiont és lefotóztam az utamba eső egyéb pályákat is. Az egyik ilyen egyéb pálya a Marina Parade területén található betonos kosárlabdapálya, amelyet csak madártávlatból csodálhattam meg, a képen meg egyszerűen semmi nem látszik belőle.

Maidenhead-ben található Braywick Parkban 2015-ben kaptam elsőnek lencsevégre a szintén kosárlabda méretű kispályát és igaz jártam már itt korábban, de akkor még nem állt az olimpiai színekben pompázó kis grund. 2018-ban újra megtekintettem és természetesen újra le is fényképeztem. 

Portsmouth-ban a helyi haderők hatalmas sporttelepének árnyékában, még 2009-ben találkoztam a The Portsmouth Grammar School kis bitumenes pályájával, de hiába vizitáltam ott újra 2018-ban, egyik alkalommal sem kaptam engedélyt a helyi portástól, hogy képeket készítsek, így marad a kerítés, bejárat, környék fényképezése.

Taplow Old Paludians nevét viselő létesítményén belül a nagypályák mellett ideiglenesen kialakított füves kispálya is megtalálható volt, de se 2014-ben, se 2018-ban nem tudtam teljes pompájában lefényképezni, csak egy-egy ottmaradt kaput, elszórt marad az utókornak


Hastings - Marina Parade:

Maidenhead - Braywick Park:


Portsmouth - The Portsmouth Grammar School:


Taplow - Stanley Jones Memorial Ground / Old Paludians:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése