2021. június 4., péntek

London Wimbledon Stadion

2016-ban vetődtem London Merton kerületébe és ha már ott jártam, nem hagyhattam ki a Wimbledon Stadion néven futó létesítményt, amely az agárfuttatás szerelmeseinek adott hétvégengént kikapcsolódási lehetőséget. Vasárnapi napról lévén szó a stadion parkolója kirakodóvásárnak is otthont adott, így a körbejárás ugyan ingyenes lett volna a hét bármelyik napján, de a piac miatt a belépésért fizetni kellett, így történhetett meg azaz érdekes eset, hogy tőlem azért szedtek belépőjegyet, hogy a lelátók közelébe férkőzhessek. Sajnos a stadion nem sok minden mutatott magából, így megelégedtem pár képkockával, majd a sokkal izgalmasabbnak vélt Corinthian-Casuals otthona felé vettem az irányt. Azóta viszont sok minden történt a stadionnal, a legfőbb, hogy ide költözött haza az AFC Wimbledon csapata a tavalyi esztendő végén, így azóta új pennával írnak az "őrült banda" háza táján, de erről majd akkor, ha meglátogattam az átalakított grundot is.

London - Wimbledon Stadion
2016


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése