2024. szeptember 27., péntek

Csoportsálak

Sajnos mindennel elvagyok maradva, így a sálakból is még azok kerülnek fel a blogra, amelyeket jó pár évvel ezelőtt kerültek be a kollekciómba. 
Most a sokak által kedvelt és leginkább szeretett csoportsálak rovatot bővítem egy picit Európa több pontjáról. 
A Tribuna Sever sálat Pap Norbi barátomnak köszönhetem, aki prágai tartózkodása alatt szerezte nekem ezt a szép Slavia ereklyét. Köszönet érte, hogy mindig gondolsz rám. A Panathinakiosz sálat jómagam vettem egy krétai nyaralás alkalmával. A helyi szekció nyakbavalójába sikerült belebotlani nagyon baráti áron. A Komiti Vardar és a magyar sálak Gordinak, Csirkének és az internetnek köszönhetőek. A Szövetség Kispest és a Commandos Diósgyőr egy-egy alap változatával már rendelkeztem, de ezek kicsit eltérőek. A Bad Bones Szentes City az egyetlen "Kinizsi" sálam és igencsak tetszik. Az Ultras Brescia és a The Firm Novi Sad ereklyéi pedig két nagyon régi barátom apró figyelmessége. Köszönöm Gabó és Sanyi! 













hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése