2024. szeptember 23., hétfő

Tenisz - Berkhamsted

Berkhamstedben pár éve egy elég alapos vizitet tartottam a sportpályák tekintetében, így az elsődlegesen felkeresett foci és krikettpályák mellett a tenisz "courtokra" is jutott idő. Az Ashlyns School sporttelepén mindjárt 5 keményborítású játéktér is ki volt alakítva a nebulóknak, de a megközelítése elég nehézkes volt, lévén a biztonsági őrök nem engedtek még a közelébe sem. Persze nincs ezzel gond, megszoktam már, hogy az iskolák nem nagyon szeretik a magamfajta érdeklődőket. A bajom nekem ezzel csak annyi, hogy sokszor aktív sportegyesületek otthona egy-egy suli pályája, amit mondjuk foci tekintetében szeretek testközelből megörökíteni. A teniszt persze simán elengedem, így most se nagyon akadékoskodtam. Az Ashridge Business School grundjain is ugyanez volt a helyzet. itt csak három keményborítású pálya volt és elég régen, még 2010-ben jártam az iskola falainál. A Kitcheners Fieldnél már más volt a helyzet, itt nem volt tiltó jelzés, se kapuk, se kerítés, így az ott kialakított három teniszpályát játszi könnyedséggel kaptam lencsevégre. A "The Knox Johnston Sport Centre" is egy iskolához tartozott, de szerencsére itt sem volt gond a játékterek megtekintésével, így a Berkhamsted SSC-hez tartozó pályákat testközelből tudtam megörökíteni. 

BERKHAMSTED

Ashlyn School Ground (2016):

Ashridge Business School Ground (2010):

Kitcheneers Field (2016):

The Knox Johnstone Sports Centre (2016):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése