2024. szeptember 29., vasárnap

Yeovilton & Hucknell Stadion

Nemrég a műfüves pályáknál szóba jött a Falklands Memoral Way, ahol még 2018-ban vizitáltam. Aznap nem a sporttelep volt a fő cél, de ha már ott jártam nem hagytam ki a lehetőséget az apró létesítmény megtekintésére. A sporttelep maga nem csak a fedett tribünnel rendelkező stadionocskáról szól, de kétségtelen, hogy ez a fénypontja. A Fleet Air FC mellett a HMS Heron FC csapatának is ez az otthona és a pálya mellett az is közös bennük, hogy mind a két csapat katonai alapokon nyugszik, akárcsak a sporttelep.

A Watnall Road-on korábban, 2016-ban jártam, egy nottinghami baráti vizit egyik mellékszálaként. A Hucknall Town FC otthonánál ekkor voltam elsőnek, de be kell valljam, azóta már eljutottam újra a stadionhoz. Az első (azaz a mostani) vizitem gyors volt, hisz a megértő barátokat nem akartam hosszú ideig feltartani, de az első randi így is jól sikerült. Láttam, amit látni engedett a létesítmény és a mögötte lévő edzőpálya. Soha rosszabb első randevút. 

Yeovilton - Falklands Memorial Way (2018):

Hucknall - Watnall Road (2016):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése