2021. szeptember 4., szombat

Ciprus - Ormidea

2016-ban a buszból pillantottam meg az Ormidea stadionját, amely a közvetlen az autóút mellett volt kialakítva. Akkor még csak pár képet készítettem futtában, de 2019-ben, amikor újra eljutottam a sziget ezen részére, már megálltam egy gyors vizit erejéig. Szerencsémre a stadion nyitva találtatott ebben az időben, így nem csak a külső falakra pingált graffitiket csodálhattam meg, hanem a létesítmény belső világát is. Egy biztos, nem volt egy építészeti csoda a főtribün, de egy ilyen kisváros, kiscsapát figyelembe véve bőven a megfelelő kategóriába tartozott részemről. Az ismerkedés nem tartott sokáig, hisz várt rám Ayia Napa gyönyörű tengerpartja, ahol sokkal több volt ugyan a látnivaló, de azok nagy része nem vág a blog témájába, így nem is lesznek láthatóak itt.

Ormidea 
Koinotiko Stadio Ormodeias 
(PO Ormidea)
2019

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése