2021. szeptember 15., szerda

Wooburn Park Football

A Wooburn Park egy igen sűrűn látogatott rész volt részemről az elmúlt esztendőkben, amelynek egyszerű az oka, ez a park az egyik legközelebbi sétáló és pihenő övezet a tartózkodási helyemhez viszonyítva, így mondhatni lépten-nyomon járok arra. A park mezején található egy nagy labdarúgó pálya, amelyet a szomszédos falú iskolai csapata, a  Bourne End JSC használ hétvégenként éles meccsekre. Az edzés az iskola területén történik, ott is vannak pályák, de a bajnoki fordulókra, edzőmeccsekre már a szomszédos parkban, azaz a Wooburn Parkban kerül sor. Viszont itt csak a meccsekre szerelik fel a "létesítményt" kapukkal és készítik el a felfestést, így a szünnapokon csak egy nagy mező része a focipálya is, ahol emberek pihennek, kutyát sétáltatnak vagy egyéb szabadidős tevékenységet folytatnak. Én már szinte minden változatban elkaptam a pályát. Volt, hogy semmi nem volt rajta, volt, hogy legalább a vonalak látszottak, de jártam már akkor is itt, amikor álltak a kapuk, sőt, egy meccsbe is bepillantottam már a járda melletti lócán ülve. Aztán volt amikor sütött a nap vagy esett az eső, de az Angliában oly ritka hótakarót is megfigyelhettem már a játéktéren. A lényeg, hogy sokszor jártam már itt és ha betévedtem, akkor mindig csináltam is pár képet, hisz abból sose elég!

Wooburn Green - Wooburn Park (Bourne End JSC):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése