2018. október 20., szombat

Old Trafford

Még 2005-ben látogatott a DVSC az Old Traffordra az akkori Bajnokok Ligája selejtezője kapcsán. A képsorozat is ekkor készült Csuti és Szöszi jóvoltából, akik aktív részesei voltak a Vasutasok észak angliai túrájának. Sajnos nekem csak álom volt az akkori kijutás, hiszen pénz és szabadidő nélkül ez egyszerűen lehetetlen volt, ráadásul még dolgoztam is, pont ott és akkor, ahol sok piros-fehér szurkoló az élete túráját kezdte, a debreceni nemzetközi repülőtéren. Érdekes volt látni a több száz arcot, akik izgatottan várták, hogy végre felszállhassanak és élőben lássák az imádott csapatukat a Manchester Unitedet. Igen azt, hiszen a drukkerek nagy része nem az "én" vasutasom miatt kelt útra, hanem azért, mert így lehetősége nyílt "színházba" mennie. Akkor sem és most sem voltam irigy ezen emberekre, de azt nagyon sajnáltam, hogy rengeteg olyan szurkolónak esélye sem volt kijutni a találkozóra, akik hétről-hétre ott voltak a Loki hazai és idegenbeli meccsein, de egy ilyen fontos találkozóra esélyük sem volt kijutni. Ellenben volt olyan kiutazni vágyó drukker (ha lehet rá ilyet mondani), aki a repülőtéren fordult vissza, egyszerűen kidobva a lefoglalt jegyét a kukába. Sokan elmondhatják magukról, hogy ott voltak ezen a meccsen, én nem, de ezen már nem bánkódom, azóta bejártam pár angol stadion, és az ott tapasztaltak ráébresztettek arra, hogy elutazni Donyeckbe százszor emlékezetesebb, mint eljutni az "álmok színházába". A képekért köszönet Csutinak és Szöszinek!

Manchester - Old Trafford

2005 

Kép: Sándor Jutka / Szőke Balázs

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése