2018. október 20., szombat

Idegen tollakkal: Európa I.

Most olyan stadionokról szóló bejegyzés következik, ahol én még nem jártam, ellenben a barátaimnak köszönhetően kaptam felvételeket a létesítményekről, amelyeket most megosztok a nagyérdeművel, tisztelettel adózva ezzel a társaknak, akik voltak oly kedvesek pluszba kattintani párat.
Beregszászon még soha nem jártam, így nem is láthattam még élőben a Barátság Stadiont, amely a helyi labdarúgók otthona. A képsorozatot Kiss Bálint barátomnak köszönhetem, aki egy kirándulás alatt fedezte fel a pályát, és gondolva, hogy engem biztos érdekelne készített is pár képkockát, amit ezúton is szeretnék megköszönni neki.
A Schücho Arena (2004-ben kapta ezt a nevet a Bielfelder Alm) felvételeit Dobrán Csabinak köszönhetem, aki többedmagával érkezett Bielefeldbe, a DSC Arminia meccsére még 2016-ban. A két fél (SZUD - Boys) barátságának köszönhetően nem ez volt a társaság egyetlen vizitje ebben az évben, de a stadionról csak ekkor kaptam képeket. Köszönet érte Lokis!
Fehéroroszországot 2012-ben utazta át félig egy kisbusznyi Lokista, ahol a végcél (Borisov) előtt eltöltöttek egy kis időt a fővárosban, Minszkben is. Ennek a kis pihenőnek, kitérőnek köszönhetem a Dinamo stadionról készült felvételeket és persze Derencsényi Pistinek aki a képeket készítette.
Glogowban egy évvel korábban járt a debreceni kontingens, amikor is a debreceni kézilabdás lányok a városban vívták meg a BL selejtezőcsoport meccseit. Csirke barátom viszont nem csak a meccsen kattogtatta a masináját, hanem az MKS Chrobry Glogow otthonát is megörökítette magának és természetesen nekem. Köszönet érte!


Berehove (Beregszász) - Druzhba (Barátság) Stadion:
Kép: Kiss Bálint

Bielefeld - Schücho Arena:
Kép: Dobrán Csaba

Minsk (Minszk) - Dinamo Stadion:
Kép: Derencsényi István

Glogow - Stadion GOS:
Kép: Szabó László

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése