2018. október 20., szombat

Idegen tollakkal: Felvidék

Az "idegen tollakkal" bejegyzéseket folytatva, most a magyar Felvidék kerül terítékre, ahonnan három stadionról is kaptam felvételeket az elmúlt esztendőkből.
A Dunaszerdahelyi AC régi otthonáról egy tíz évvel ezelőtti sorozattal gazdagodtam Csapó Sanyi barátom jóvoltából, ami az ominózus DAC - Slovan meccsen készül 2008.11.01-én.  Azóta nagy változások álltak be a kék-sárgáknál, de az új, modern stadionban szerencsére a körítés a régi.
Komárom szlovák oldalán a Stadion FC Komarno tribünjéről Stolárcsik Tamás barátom készített pár felvételt, amikor arra járt pár barátjával 2014-ben. A ziccert nem lehetett kihagyni egy focikedvelőnek (még ha neki a kézilabda is a favorit), így Stolinak hála én is gazdagodtam pár felvétellel.
Nagymihályon mg 2004-ben járt egy csapatnyi DVSC drukker, akik a női kézilabda csapatot kísérték egy edzőmeccsre. A kellemes kikapcsolódást egy hazai (MFL Zemplin Michelovce) bajnoki meccsel toldották meg, amelyről képeket is készítettek, így az én képcsarnokom is bővült a Szoboszlói Lokisták jóvoltából.


Dunajska Streda (Dunaszerdahely) - DAC Stadion:
Kép. Csapó Sándor

Komarno (Komárom) - Stadion KFC Komarno:
Kép: Stolárcsik Tamás

Michalovce (Nagymihály) - Mistsky Football Stadion:
Kép: Szoboszlói Lokisták

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése