2018. szeptember 8., szombat

Sandhurst Memorial Ground

Sandhurstban kétszer is jártam egymás után, és mind a kétszer megálltam a Sundhurst Memorial Ground-nál, abból az okból kifolyólag, hogy a 2014-es látogatásom nem sikerült olyan jól, mint ahogy azt elképzeltem, így javítva a hibát, 2015-ben újra körbejártam a sporttelepet. Az itt található többi pálya és a mellette lévő Sandhurts Town FC otthona már felkerült a blogra, de két nagypályával még adós vagyok. Ezen két központi játéktér mellett még további négy nagyméretű pálya van a sporttelepen, valamint krikett és teniszpályák, de a sporton kívül is elég sok minden űzhető a grundon a helyi szervezetek jóvoltából. Az említett STFC korosztályos csapatai mellett a Sandhurst Devils FC is ezeket a pályákat használja, a hazai meccseinek megrendezésére, így a kihasználtsággal sincs gond. Összességében egy csendes, szép és "elfoglalt" sporttelepet fedezhettem fel magamnak Sandhurst Memorial Groundon.

Sandhurst
Sandhurst Memorial Ground
2014 - 2015

Football Pitch1


Football Pitch 2



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése