2018. szeptember 8., szombat

Idegen tollakkal: Hajdú-Bihar

2017-ben kaptam egy fotósorozatot Pecás barátomtól, aki nem volt rest Derecske, Sáránd és Mezősas pályáiról készíteni nekem pár aktuális felvételt. Derecske nem volt ismeretlen terep számomra, így a Sárostói "stadion", és a mellette lévő edzőpálya már általam is fel lett dolgozva, de ez korábban történt, így a sporttelepen épülő (ekkora már majdnem befejezett) Derecskei Uszodáról még nem volt képanyagom. 
Szintén fekete folt volt eddig számomra Mezősas és az ott található sportpálya, életem során ugyanis egyetlen egyszer sem jutottam még el erre a Hajdú-Bihari településre. Most, ha közvetetten is, de legalább a Mezősas SE otthona is feltöltődött az archívumba.
Sárándra viszont már eljutottam, igaz nem olyan régen, majdnem egy időben Mészáros úrral, így a képeink, amelyek feldolgozzák a labdarúgó pályát és a mellette lévő kispályát közel azonosak, minden tekintetben. Viszont mégis csak külön készültek, így annyit mindenféleképpen megér az erőfeszítés, hogy erről külön bejegyzés és külön fejezet szülessen a blogon. 
Köszönet a képekért Mészáros László barátomnak!


Derecske - Derecskei Uszoda (Építés Alatt):

Derecske - Sárostói Sportpálya:

Derecske - Sárostói Sportpálya - Edzőpálya:

Mezősas - Mezősasi Sportpálya:

Sáránd - Sárándi Sportpálya:

Sáránd - Sárándi Sportpálya - Kispálya:
Képek: Mészáros László

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése