2018. szeptember 8., szombat

Berkhamsted - Ashridge és Ashlyn

Berkhamsted városában az eltelt évek alatt elég alapos munkát végeztem, így ha nem is töviről-hegyire, de a legtöbb sportpályát sikerült megörökítenem a kicsiktől a nagyokig. Azt már többször leírtam, hogy az iskolai sporttelepek nem tartoznak a kedvenceim közé, azon egyszerű oknál fogva, hogy sokszor megközelíthetetlenek, külön engedélyhez kötött a belépés, pedig 1-2 intézmény igen komoly sportbázissal, és ezzel együtt sportteleppel bír, amelyek az említett okok miatt sajnos sokszor felfedezetlenek maradtak, legalábbis előttem. Persze nem minden esetben igaz a megközelíthetetlenség, mint ahogy nem minden suli rendelkezik komoly sportteleppel. Most két olyan iskola következik, amelyeket ugyan megpróbáltam megközelíteni (régen lelkesebb voltam a témában), de nem jártam sok sikerrel. Az Ashridge Business School épületéhez egy hosszú séta révén jutottam el az Ashridge Estate területéről, de csalódnom kellett, a krikett és labdarúgópályákat nem tudtam megfelelően lefényképezni, így csak a távolból integethettünk egymásnak, de legalább látótávolságba kerültem.
Az Ashlyn Schoolnál nem volt még ennyi szerencsém sem, a főkapu az utamat állta, így a tervezett labdarúgó, krikett és rögbipályák megörökítése elmaradt, pontosabban kimerült az iskola bejáratának a megörökítésében. Mivel egyre többször esett meg az effajta malőr velem az évek során, az iskolákat egyszerűen levettem a listámról, még akkor, is ha nagyobb pályákkal büszkélkedhetnek, vagy éppen külön labdarúgó vagy más szakosztályt üzemeltetnek. A sok csalódás miatt egyszerűen nem éri meg, számomra komolyabb energiát fordítani ezen sporttelepekre, maradt az ad-hoc jellegű fotózásuk.


Berkhamsted - Ashridge Business School:


Berkhamsted - Ashlyn School:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése