2018. szeptember 8., szombat

Jegy: DVSC 1994-1995

A jegy. A sporttal kapcsolatos gyűjtő szenvedélyem első komolyabb állomása (a sportújságokból kivágott képeket most nem veszem ide). Amióta meccsekre járok elteszem a bilétákat, így több mint 20 évre tekint vissza a kollekció, igaz a kezdeti időkből nagyon sok hiányzik, amelynek oka, a gyerekes felelőtlenség. Akkor még tényleg gyermek voltam és a meccsek után hazaérve lejegyzeteltem mi minden történt (főleg a lelátón), majd a bejegyzés végére szépen odaragasztottam a ticketet, mintegy bizonyítván, hogy én tényleg ott voltam. Ennek később meg lett az átka, mert ifjonti fejjel úgy gondoltam még se jó ez így, és megpróbáltam kiszedegetni őket a kockás füzetből. Köztudott, hogy a ragasztott papír már nem nyeri vissza az eredeti állapotát, így hiába voltam óvatos, 1994-1998 között sok jegyem megsemmisült, ami túlélte, az pedig elég ramaty állapotba került. A hazai meccsekkel nem is volt akkora gond, hiszen abban az időben mindössze kétféle jegy volt forgalomban a DVSC meccsein, így a barátoktól elkérve, nagyjából vissza lehetett állítani az eredeti felállást, de az idegenbeli találkozókról tényleg csak úgy lehetett jegyet szerezni, ha el is utazott oda az ember. Ami akkor csak egy, szerencsés kupasorsolás esetén maximum két utazást jelentett egy-egy idegenbeli helyszínre. Az 1994-95-ös szezon így nem teljes, sőt nagyon is hiányos, de örüljünk annak, ami van, jelen esetben ennek a fél tucat, több mint 20 éves bilétának.








hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése