2017. június 5., hétfő

North Maidenhead Cricket



Maidenheadben és környékén több krikettpálya is található, ebből az egyik legszebb a város északi részén a Summerleaze Road. Egyszer már nekivágtam megkeresni a North Maidenhead CC otthonát, de sajnos akkor zárt kapukat találtam. Gyalogosan ugyan be tudtam volna menni, de akkor nem volt időm egy jó félórás sétára, hogy ténylegesen elérjem a dupla krikettpályát és a nem messze található Holyport FC otthonát. Ezt kudarcot orvosoltam pár éve és belekalkulálva a komolyabb sétát nekivágtam az ismeretlennek. A kapu ekkor is ugyanúgy zárva volt, de gyalogosan bejutottam és szerencsére a mellékút is ki volt kövezve, így nem volt gond a séta és nem kellett sem a lucsoktól, sem a sártól tartanom, kivéve az utolsó párszáz métert, ugyanis elérve egy kisebb kialakított parkolót (amely meccsnapokon kocsival megközelíthető) át kellett kelni egy kis fahídon és innen egy füves ösvényen folytathattam az utam a NMCC csendes és impozáns otthona felé. A pályához érve kiderült, hogy a városközpont felől (én a riverside felől érkeztem) is megközelíthető gyalogosan a pálya, legalábbis több kutyasétáltató érkezett abból az irányból. Igazából nekem ez már nem számított, én elértem a célt és aránylag gyorsan lefotóztam mind a két szépen karbantartott pályát, majd elindultam a kintebb lévő labdarúgók otthona felé. Az élmény megfizethetetlen volt és egy csodálatos környezetben kaphattam lencsevégre szép pályákat a reggeli frissítő testmozgásról már nem is beszélve.


Summerleaze Road - Cricket Grounds
 



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése