2017. június 5., hétfő

Hayes - Farm Park



Még 2014-ben tértem vissza Hillingdon Hayes részébe, ahol a Farm Park újra fotózása szerepelt a programban, de ezúttal részletesebben, mert a korábbi vizitem alatt nem volt idő körbejárni az apró létesítményt és az edzőpálya is kimaradt a szórásból. Ezen hibákat pótolva most megfelelő számú képet csináltam, több irányból, több szögből, hogy kielégítsem a magam felé támasztott minőségi követelményeket. A pálya két csapatnak is otthont ad, így az AFC Hayes és a fiatalok alkotta Brook House FC is a Farm Parkban fogadja az ellenfeleket. A klubház a főút mellett van kialakítva, de nagy változást nem láttam a korábbi vizithez képest, míg a pálya ezen épülettől bentebb, egy kis ligetes, erdős részen van kialakítva, de itt sem fedeztem fel nagy újításokat. Ezen center grund mögött van kialakítva egy szimpla edzőpálya, amely eléggé viseltesnek tűnt. Ezt korábban nem fedeztem fel magamnak, így összehasonlítási alapom sem volt az esetleges minőségi romlás tekintetében. Egy biztos, nagy gonddal nem ápolják és gondozzák ezt a területet, de azért teljesen elhanyagolva sincs. A lényeg, hogy a korábbi vizit hiányosságait pótoltam és végre minden pályáról megfelelő minőségű képet készítenem.


Farm Park
 

Farm Park - Training Ground
 


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése