2017. június 5., hétfő

Eger - Városi Stadion



1987-ben kezdtem el érdeklődni a foci iránt, amikor is egy FTC - Eger labdarúgó mérkőzést adott a televízió és én akkor, ott, alig kilencévesen, a fekete-fehér képernyőt bámulva megszerettem a labdarúgást. Sajnos sokáig csak részben tudtam követni eme nagyszerű sportot, így jószerivel azt se tudtam mi folyik a világ futballtérképen. Viszont a saját magam által szervezett gombfocibajnokságban minden áttekinthető volt pontos meccseredményekkel és statisztikákkal. Kár, hogy ennek vajmi kevés köze volt a valósághoz. A szakközépiskola megkezdése után kezdtem el feltérképezni komolyabban az igazi labdarúgást és amikor időm és pénzem engedte belemélyedtem a honi fociba, mert az már ekkor biztos volt, hogy a világesemények mellett ez fog a legjobban érdekelni. Az egri stadion a kilencvenes években tetszett meg, amikor a DVTK játszott arra és a szurkolói képeken visszaköszönt a számomra különlegesen festő hosszanti oldal. Innentől szurkoltam, hogy kapjuk meg az Eger csapatát a kupában (a bajnokságban évtizedekig kerülgettük egymást), hisz szerettem volna egy vizitet tenni a város legnagyobb létesítményében, de erre nem került sor, pontosabban a kilencvenes évek végén összeakadtunk az MK-ban, de a meccset sajnos Debrecenben rendezték. Párszor eljutottam ugyan a városba, de akkor még nem volt benne a stadionlátogatás a hobbijaim között, így csak a vár, a bazilika megtekintése és egy kis borozgatás szerepelt a programban. Egészen 2013-ig kellett várni a nagy találkozásra, amikor egy hétvégi bogácsi legénybúcsút követően a Szentmaryai Tibor Városi Stadion felé vettem az irányt és végre megtörtént az egyoldalúan várt randevú. Sajnos a korai érkezésem miatt nem voltak nyitva a kapuk, így kénytelen voltam kívülről körbejárni a centerpályát és megcsodálni a még egész jó állapotban lévő salakos edzőpályát. Azért így is nagy élmény volt és egy régi álom valósult meg a találkozással. Talán majd egy következő, szerencsésebb alakalommal a bejutás is összejön, esetleg egy Eger FC - DVSC NBI-es meccs kapcsán.


Szentmaryai Tibor Városi Stadion

SZT Városi Stadion - Salakos Edzőpálya


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése