2017. március 6., hétfő

Woodford Park - Woodley



A tavalyi évben keveredtem el Woodley közelébe és ha már ott jártam nem hagyhattam ki a Woodford Park megtekintését, ahol egy egészen nagy sporttelep működik. A négy focipálya, sportcsarnok, teniszpályák és bowling green is ezt támasztotta alá, így volt mire néznem a területen. A labdarúgóknak három szimpla pálya volt kialakítva, amelyek a fix kapukon és a felfestéseken kívül semmi mással nem rendelkeztek, míg a negyedik edzőpályán a kapuk mobilak voltak, de legalább a felfestés állandónak tűnt. Az egyes számú grundon épp a helyi Woodley FC készült meccsre, míg a többi kihasználatlanul árválkodott. A szegényes felszereltség miatt túl sok fényképezni valóm nem volt, így hiába a négy pálya és a nagy sporttelep gyorsan végeztem a "megörökítéssel" és mentem is tovább, mert aznap még volt hová mennem.


Woodley - Woodford Park





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése