2017. március 19., vasárnap

Vámospércs 2014




Vámospércsen többször is megfordultam az elmúlt években és mindig új élményekkel gazdagabban tértem vissza a helyi sporttelep fotózásáról. Legutóbb volt időm teljesen körbejárni a telepet, így a centerpálya mellett a füves edzőpályáról és az elkészült műfüves edzőpályáról is megfelelő számú képet tudtam készíteni. A képek élvezhetőségén az éppen leszálló köd rontott egy cseppet, de azért amiért kikocsikáztam a határmenti városba, azt megkaptam. A helyi Bocskai nem most éli fénykorát és csak a környékbeli "falusi" gárdákkal szerepelnek egy rendszerben a megye II-ben, immár lassan egy évtizede. Hol van már az NBIII-ban lehúzott két szezon? A csapat mellett a pálya felett is eljárt az idő és igaz itt van edzőpálya és most már egy műfüves is (ami igaz nem UEFA szabvány), de maga a centerpálya az egyik legrosszabb a környéken. A lelátókról már nem is beszélve, hiszen itt nincs, míg a szomszédos községeiben majdnem mindenhol található legalább egy kisebb tribün. Talán ez a fajta rekonstrukció megérkezik egyszer Vámospércsre is és én is újra visszatérhetek új képeket készíteni.


Vámospércsi Sporttelep

 Sportpálya

Edzőpálya

Műfüves Edzőpálya


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése