2017. március 18., szombat

Cherrywood Road - Farnborough



Amikor Farnboroughban vizitáltam nem sejtettem, hogy a helyi labdarúgó klub egy igen komoly kis otthonnal bír. A bajnokságokat figyelve alig, vagy csak elvétve találkoztam a Farnborough Football Club nevével, így tényleg nem sejtettem, hogy a Cherrywood Roadon egy komoly, több lelátóval ellátott igazi kis szentély fogad. Mondtam is a feleségemnek, na ezek jól megleptek: "Egy libalegelőre számítottam és egy stadiont kaptam. Az örömöm és lelkesedésem csak tovább fokozódott, amikor kiderült, hogy bejutnom is sikerül a falak közé, így mind a négy lelátóról tudtam képeket készíteni. Az élmény megfizethetetlen volt, pedig még csak ezután következett az Aldershot Town otthona ahol hasonlóan szerencsés voltam, majd megkoronáztuk a napot a helyi Military Múzeum megtekintésével, de ez már egy másik történet és nem is vág a blog témájába.


Farnborough - Paddy Power Park (Cherrywood Road)
 



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése