2016. szeptember 29., csütörtök

Wycombe Wanderers Training Grounds



Az Adams Park többszöri meglátogatása után úgy gondoltam a High Wycombe és Marlow között lévő WWFC Training Groundra is kilátogatok, teljessé téve ezzel a "The Blues" pályáiról rendelkezésemre álló listát. Sajnos a szerencse nem kísért utamon és odaérve zárt kapukat találtam, így a két grundról csak kerítésen kívülről tudtam felvételeket készíteni. Ráadásul a nagypályak kapui, felfestései is hiányoztak, pontosabban keresztben voltak kialakítva rajta ideiglenes kisebb pályák, kisebb kapukkal, így kicsit zavaros lett a kép a fényképezés után. Én azért maradtam az alapoknál és a besorolásnál a két nagypályát vettem alapul, ami ezen módon került fel a blogra.


Wycombe Wanderers FC Training Grounds I - II
 




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése