2016. szeptember 4., vasárnap

Címerek - Angol Stadionok A-B



A Londonban található stadionok címerei után haladjunk szépen ABC sorban Anglia többi labdarúgó csapatán, vagyis jöjjenek az A-val és B-vel kezdődő csapatok. Természetesen most is csak azon létesítményeken található címerek kerülnek fel, ahol én is megfordultam és a képeket is én készítettem, azaz következzen minden az Aldershot Army FC-től a Burnham JFC-ig, amit láttam és fényképezni is tudtam.
 


Aldershot Army FC:

Aldershot Town FC - Juniors:

Aldershot Town FC:

Amershom Town FC:

Ascot United FC:

Ashford Town FC:

Aylesbury FC:

Basingstoke Town FC:

Bath City FC:

Beaconsfield SYCOB FC:

Bedfont & Feltham FC:

Bedfont Sports FC:

Berkhamsted FC:

Bexhill United FC:

Bicester Town Colts FC:

Bourne End JSC:

Bournemouth AFC:

Bovingdon FC:

Brighton & Hove Albion FC (Whitdean Stadion):

Brighton & Hove Albion (Falmer Stadion):

Broxbourne Borough VEFC:

Buckingham Town FC:

Bueghclere SC:

Burnham FC:

Burnham JFC:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése