2016. szeptember 29., csütörtök

Belfast Tenisz




Belfastból még mindig adós vagyok pár dologgal és ebből azon teniszpályák feltétele a blogra, amelyek utamba estek az egynapos kirándulásom során. Az Ashfield School területén több nagyobb pálya mellett a teniszezésre szakosodott diákoknak is hatalmas tér és rengeteg pálya áll rendelkezésére és így méltóképpen gyakorolhatják a sport eme nemes fajtáját. Amikor arra jártam, csak lóhalálában készítettem pár felvételt az éppen teljesen üres játékterekről, de így legalább felkerülhetnek a blog megfelelő képrovatába. A másik teniszgrund már nem foglalt el ekkora helyet az északír fővárosban, mondhatni egy kispálya és egy teniszpálya volt összekovácsolva, amolyan univerzális jelleggel. Ennek természetesen látom az előnyeit, de személy szerint nem kedvelem ezen speciálisan összekombinált pályákat. Én jobb szeretem, ha adott sportpályán, csak egy adott sportot űznek a helyiek.


Belfast - Ashfield School:

Belfast - Wilson Park:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése