2015. október 1., csütörtök

Stag Meadow - Windsor

A Stag Meadow névre keresztelt stadionban már jártam Windsorban, igaz azóta már eltelt bő 7 esztendő. Miután egy borongós márciusi napon kilátogattunk a helyi lóversenypályára (ahol épp bolhapiacot tartottak), győztem meg a feleségemet, hogy itt lenne az ideje megnézni újra a Windsor FC otthonát. Szerencsémre nem szokott a jó dolgok elrontója lenni, így a hazafelé vezető út helyett, a város másik végében kötöttünk ki. A stadionon nem sok változás történt az elmúlt években, legalább is én semmi szembetűnőt nem vettem észre rajta. A legfeltűnőbb, egy a pálya egyik sarkára kiállított Fiat 500-as kiskocsi volt, amely a csapat piros-zöld színeiben pompázott. Ez biztos, hogy nem volt ott hét éve. A lelátókon, a pályán én nem nagyon vettem észre differenciát, igaz nem is álltam neki összehasonlítani a két eltérő időpontban készített képeket. A rövidke vizit után úgy belejöttünk a stadionok feltérképezésbe, hogy átugrottunk a szomszédos Ascot focipályájához, ahol viszont még soha nem jártam azelőtt.



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése