2015. október 1., csütörtök

Lovaspályák tengeren innen és túl

A lóverseny, a lovas sport nézése soha nem tartozott a kedvenc elfoglaltságaim közé. Megnéztem az aktuális öttusa lovaglást, de amúgy ugrálhattak, ügethettek vagy éppen fogatot is hajthattak felőlem, engem nem szegezett a képernyő elé.  Ennek értelmében az ezen sportoknak kialakított pályákat se kerestem fel se fotózni, se versenyt nézni. Kivételt a "racecourse" pályák képeznek most ez alól, hiszen Ascotban már versenyt is láttam és az ott átélt élmények hatására azóta több hasonló versenypályán is megfordultam. A most felkerülő három pálya nem ilyen. A debreceni Agrár Egyetem területén lévő, lelátókkal is ellátott "játékteret" a sportcsarnok fotózásakor fedeztem fel magamnak, és ha már ott jártam készítettem róla pár felvételt. Hambledenben Henleyből hazafelé álltam meg egy pillanatra, amikor is azt hittem, hogy a puszta közepén korláttal körbevett terület egy labdarúgó vagy rögbi pálya. Amikor megálltam, akkor láttam csak, hogy a területet a South Oxfordshire RC lovasai használják. Tunéziában, Hammamet városában a Phenicia Hotel mellett volt kialakítva egy Equestrian Centre, ahol nem csak a vendégek lovagolhattak, hanem egy kisebb ugratópályán a "profik" is edzhettek. Ezen étesítményekkel felkerült az első három, nem szimpla lóversenyre kialakított pálya a blogra. Hogy lesz e még belőlük több a repertoárban? Biztos, de valószínűleg a véletlen fogja azokat is az utamba és a blogra sodorni.

Debrecen - Agrár Egyetem:

Hambleden - Henley Show:

Hammamet - HP Equestrian Centre:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése