2015. október 1., csütörtök

Sálak Hajdú Biharból

Frissítsük egy kicsit a magyar részleget, azon belül is a hajdúsági szekciót. Debrecen után a szűkebb régióm Hajdú-Bihar megye, ahonnan most 8 új sál kerül fel a képek közé.
Ebesen nem is olyan régen örülhettek a harmadik vonalnak, de sajnos nem sokáig bírták anyagilag a piros-fehérek a megyei színvonal felett álló bajnokságot. Szerencsére a remek szereplésüket két sál kiadásával is megünnepelték, melyből egy, a Ferencváros második számú csapat elleni meccsre készült. Ezért a két sálért és szoboszlói jubileumi nyakbavalóért nagy köszönet Csabai Sanyi barátomnak, aki felhajtotta nekem őket. Az egykor szebb napokat megélt hajdúszoboszlói labdarúgó csapat egykoron egy aktív kis táborral is rendelkezett. Ennek sálban is nyoma maradt, így a 100 éves ünnepi kellék mellett az Immoral Brigade 15 éve kiadott nyakbavalója is a gyűjteményemet ékesítheti. Köszönet érte Lukács Tamásnak, aki megvált tőle, hogy én gazdagodhassam. A Balmazújvárosi KK és a Debreceni VSC női kézilabdázóinak kiadott sálat Komcsi barátomnak köszönhetem, aki a márciusi hazalátogatásomkor adta nekem őket. Ekkor még nem sejtettem, hogy pár hónap múlva, egy pillanat tört része alatt elveszítem az egyik legjobb barátomat és egyben azt az embert akinek a gyűjteményem nagy részét köszönhetem. Ezt a két hajdúsági sálat kaptam tőle személyesen utoljára. Köszönöm testvér! A Nyírábrány csapatának és szurkolóinak készített sál második változata unokatestvéremnek köszönhető és már elég régen megszereztem, de a blogra még csak most sikerült feltennem. A Püspökladány sálat a helyi srácoknak köszönhetem, akik ha pénzér is, de szereztek nekem egyet, hogy ne maradjak narancs-fekete relikvia nélkül.
Lassan, de biztosan ezzel begyűjtöttem a legtöbb megyei sálat, de hiányérzetem még így is lehet, mert tudtommal még három település, három csapata rendelkezik nyakbavalóval és ezek csak azok, melyekről én tudok.










hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése