2015. október 2., péntek

Glentoran Training Grounds


A Glentoran FC klasszikus stadionja mellett van kialakítva három edzőpálya, amelyek 2014-ben szinte észrevehetetlenek voltak. Amikor arra jártam, megpróbáltam kihámozni, hogy akkor hol is körvonalazódhat a három játéktér, de nem jártam sok sikerrel. Próbáltam behatárolni, hogy merre is lehettek, vagy akár még lehetnek a "futballterek", de szabad szemmel egyszerűen kivehetetlenek voltak. Sajnos, se felfestés, se a kapuk helye nem volt meg, így felmerült bennem, hogy talán már nem is használják edzőpályának a hatalmas zöld területet. Pár kutyasétáltató azért volt a zöld gyepen, de náluk hiába érdeklődtem a ködbevesző pályák felől, még a rét mögött lévő The Oval stadionról se sokat tudtak. Mivel más választásom nem volt, készítettem pár felvételt, majd tovaillantam East Belfast irányába.

Belfast - Glentoran Training Ground 1-3





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése