2015. február 25., szerda

UÁMK Uszoda


Kisgyerekként az UÁMK falai között cseperedtem fel, mint szürke kisdiák. Az első sportélményeim is innen származnak, de nagy sikereket ezen a téren sem értem el. Mindössze a suli válogatottjába fértem be, mint sokat futó, soha el nem fáradó, de a labdával alig találkozó labdarúgó. A foci alapjainak elsajátítása után esélyem volt úszni is megtanulni a falak között, köszönhetően az iskola jól felszerelt uszodájának. Szerencsémre fogadott "keresztanyám" ezen a részlegen dolgozott, így ami másnak súlyos ezresekbe került, azt én ingyen élvezhetem. Sikerült is megtanulnom nem elsüllyedni, de bajnoknak a mai napig nem számítok ebben a sportágban sem. Az uszoda a mai napig áll és igaz, világversenyeknek nem ad otthont, de edzésekre és iskolai bajnokságok lebonyolítására kiválóan alkalmas. 



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése