2015. február 20., péntek

St. Albans Cricket

Még 2010-ben térképeztem fel St. Albans városát, de nem végeztem alapos munkát, mert a Clarence Park Cricket Groundról csak pár képet csináltam. Ekkor még visszafogott voltam a "sporttelepek megörökítése" témakörben, és csak a focira koncentráltam. A "mellékes" létesítményeket csak futtában ellenőriztem, ha egyáltalán megtettem. Így fordulhatott elő, hogy a St. Albans CC otthonáról is csak két képet készítettem, de azokat is csak a tribün épületéről. A régi és nagyon tetszetős stand megért volna több figyelmet, mint ahogy a pálya többi része is, de ekkor még megelégedtem a kevesebb emlékkel. Azóta ez változott, és próbálok minél több és részletesebb képet készíteni, hogy egy adott létesítményt ne csak egy irányból tárhassam az érdeklődők elé.



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése