2015. február 18., szerda

Bowling Greens I. - Anglia


A képeim áttanulmányozása után kiderült, hogy sokkal több Bowling Green pályát örökítettem meg az utókornak, mint azt elsőre sejtettem. Sokszor csak a szerencsének köszönhettem a látogatást, mert a Bowling klubok és pályáik gyakran egy labdarúgó vagy krikettpálya mellett voltak kialakítva. Barton-Le-Clay városában például csak a labdarúgó pályát vettem górcső alá, de kiderült hogy a Luton Roadra keresztelt bowling pálya épp a stadion felől közelíthető meg és szinte szerves része a Sharpenhoe utcai létesítménynek. Bexhill-on-Sea városában szintén a labdarúgó stadion mellett van kialakítva a "zöld csoda", de itt mindjárt három pálya is rendelkezésére áll a gurigázni vágyóknak. Lewesben a Mountfield Roadon van a Lewes BC otthona, amely mellett a labdarúgók impozáns kis stadionja terül el. Marlowban a Higginson Park egyik szegletében van kialakítva Pond La, melyet a város közelsége ellenére még egyszer sem vizsgáltam meg tüzetesebben. Woodford Halse településen ismét a labdarúgók szentélye mellett van egy kisebb bowling green, mely a Sara Field névre hallgat és a Woodford Cum Membris BC játssza itt hazai meccseit.

Barton-Le-Clay - Luton Road Bowling Green (Barton-Le-Clay BC)


Bexhill-on-Sea - The Polegrove Bowling Greens (Polegrove BC)


Lewes - Mountfield Road (Lewes BC)


Marlow - Pond La (Marlow BC)


Woodford Halse - Sara Field Bowling Green (Woodford Cum Membris BC)


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése