2014. március 25., kedd

High Wycombe Cricket

Még 2011-ben a High Wycombe központjába tartva araszolgattam a London Roadon, amikor megpillantottam a helyi Cricket Club pályáját. Nem volt egyszerű, mert alaposan el volt "deszkázva" a közlekedők elől, így hiába jártam már arra többször is, csak ekkor fedeztem fel, hogy itt bizony egy számomra érdekes dolog rejtőzködik. Következőnek mikor arra jártam, már be volt készítve a gép a kocsiba és természetesen készítettem pár felvételt a helyi grundról. Az út felől tényleg egy átláthatatlan palánk veszi közre a gyepet, de a másik oldalról már sokkal szellősebb a létesítmény, igaz kerítés itt is van, de átláthattunk a mellette lévő nagyobb parkra. A klubépület a város nagyságát is tükrözte, így most nem csak egy szimpla pavilonnal, hanem egy komolyabb épülettel "lehetett számolni". A pályát éppen nyírták, így kellemes "fűszag" árasztotta el a környéket. A karbantartók természetesen érdeklődve figyelték mit fotózgatók én oly nagy serényen, de miután tájékoztattam őket, hogy mindez magáncélú, nem nagyon érdekelte őket a további kattogtatás. Pár perces belső séta és kép készítés után még kívülről is csaptam egy kört, de innen már kevésbé jó képeket sikerült csak csinálnom. Egy szép kis krikettpályát sikerült ezen a napon felvennem a "kollekciómba".


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése