2014. március 23., vasárnap

Bourne End Cricket (Hertfordshire)

A Bourne End településnév elég gyakori Angliában, amit mi sem jelez jobban minthogy kettő pár mérföldre egymástól helyezkedik el. Igaz van köztük egy megyehatár, de azért a közelség így is, már-már zavaró. A mai napon a Hertfordshire-i Bourne End település krikett csapata és szolid kis pályája kerül fel a blogra. A megtalálással nem volt gond, lévén én pont a másik (Buckinghamshire-i) Bourne End-ból indultam ki, így tudtam ott van a krikett pálya a szomszédban. Egy kis kocsikázás után meg is lett, egy kissé elhagyatott környéken, ahol a nagyobb legelők és szántóföldek mellett csak pár üzem volt még fellelhető. Talán ezért is volt alaposan bekerítve a pálya, mert a birkák még esetleg összekevernék a gyepeket, így nem jutottam be, csak a kerítés mögül készítettem pár fotót a "pavilonról" és a pályáról. Túl sok időmet nem vette igénybe, de nem is volt baj mert aznapra még több kis kirándulás volt betervezve, így mehettünk is hamar tovább.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése