2014. március 29., szombat

Crystal Palace

Tavaly szeptemberben sikerült eljutnom a Selhurst Parkba a Barclays segítségével és Spencer barátommal. Sajnos a betervezett időbeni érkezést és stadion közeli pubban való italozgatást keresztbe húzta a vasárnapi londoni közlekedés, így örültünk hogy kezdés előtt beestünk a lelátóra. Előtte még épp annyi időnk volt, hogy kicsit körbe nézzünk a környéken és belekóstoljunk egy kicsit a piros-kékek nyújtotta feelingbe, de aztán már araszolni is kellett befelé a forgókapun. A CP otthona szinte az utolsó nagyobb létesítmény volt Londonban ahol még nem jártam az elmúlt években, így már nagyon vártam a találkozót. Az, hogy mindezt egy Premier Ligás meccsel egybe köthettem, csak még boldogabbá tett. A Palace szerény idei helyezése ellenére a lelátók szinte teljesen megteltek és mi is helyet foglaltunk az ódonnak nevezhető Main Standon, amit még 1923-ban adtak át és pont az idén nyáron végeztek rajta kisebb felújítást. Mindenesetre nagyon jó volt egy olyan helyről nézni a meccset ami magán hordozta a Palace történelmének szinte minden egyes mozzanatát. A látott meccs nem volt valami jó iramú és élvezetes találkozó, ráadásul a vendég Swansea el is vitte a három pontot a Selhurst Parkból, de nekem egy örök élmény volt ezen kopott lelátókról végig nézni a találkozót. A meccs után már nem sok idő maradt a stadion körbejárására, így készítettem még pár képet a kiürülő standokról, majd irány a vonat és kezdődhetett egy újabb harc az aznapi londoni közlekedéssel.

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése