2014. március 13., csütörtök

CCCC

A tavalyi évben rendesen kiveséztem Colden Common település sportpályáit és egyéb létesítményeit. Érintettem az felnőtt és ifi labdarúgást és a bowlingosokat is. Ráadásul az utolsó kettő egy "telepen" játssza hazai meccseit, pont ott ahol a Colden Comon Cricket Club (CCCC) is, ami a mai bejegyzés témáját szolgálja. A közös hely a Colden Common Park, a Boyes Lanen-en, amely egy nagy kiterjedésű, hatalmas park egyszerre több, de nem körülhatárolt pályával. Itt nem csak a szervezett egyesületek, sport clubok hanem az egyéni érdeklődők is megtalálják a számításaikat és sportolhatnak kedvükre. Plusz a kutyások (meghatározott higiéniai feltételek betartásával) is látogathatják a parkot, mint ahogy a sétálgatók vagy a piknikezők is simán eltölthetnek itt egy-egy órácskát. Az idő véges mivolta miatt én elkészítettem a megszokott képmennyiséget, majd szép csendesen tovább is álltam, mert nekem csak ez volt ma a célom a parkban.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése