2013. augusztus 14., szerda

Walthamstow Stadion

2007-volt a nevezetes évszám, amikor eljutottam a Walthamstow Stadionhoz, amely Anglia és ezen belül London egyik "kutyafuttató" pályája. Én még éppen időben jártam a környéken, mert a következő év augusztusában bezárta kapuit a walthamstowi "greyhound racing", így működő állapotában most már nem tekinthető meg. Akkor sokat nem mondott a létesítmény és az agárversenyekről se nagyon tudtam részleteket, de volt (van?) egy ilyen stadion és gondoltam miért is ne nézném meg magamnak. Okosabb most se vagyok a témában, a fogadás se az én asztalom, így akár a lóverseny, ez a sport sem került az érdeklődésem középpontjába. Azért jó volt látni egy erre a célra létesített pályát, hiszen érdekesnek mindenféleképpen érdekes volt. :)


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése