2013. augusztus 8., csütörtök

Matricák

A matricákat is, mint minden mást (könyv, sál, jegy, zászló stb.) már elég régóta elrakosgatom, de különösebb figyelmet soha nem fordítottam arra, hogy minél több és színesebb legyen a skála. A legtöbb darabot ajándékba kaptam vagy cseréltem és így szép lassan gyarapodott a gyűjtemény, de hogy hány darab van........ na ez egy jó kérdés! :)  Eleinte (még gyerekként) sokat felragasztottam ide-oda, így azok (a gyűjtemény szempontjából) kárba is vesztek. Azért még így is tekintélyes maradt a kollekció, ami főleg magyar és azon belül is debreceni darabokat tartalmaz a legnagyobb mennyiségben. Van pár igen régi csoportok által készített levonó mint az 1991-es Red Front DVSC, 1993-as Red Phoenix  vagy éppen a Szívtiprók első fekete-fehér matricája, de van más magyar brigádoktól is (UVB, URB, RBD) amelyek szintén nem ma jöttek le a gyártósorról. A gyűjtemény jelentősen bővült amikor egy nagyon kedves barátom (Sándor Misi) a gondozásomra bízta az évek óta gyűjtött levonóit, így szinte megduplázta azt a készletet ami addig rendelkezésemre állt. Ennek köszönhetően az addig borítékban tárolt darabokat szépen mappákba rendeztem, készült róluk jó pár felvétel, be lettek szkennelve és így már nem csak kézzel fogható formában állnak rendelkezésre, hanem digitálisan is.Talán majd egy későbbi bejegyzésben részletesebben is bemutatom az egyes darabokat, de most csak így ömlesztve tárom a nagy nyilvánosság elé a kollekciót.









hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése