2013. augusztus 21., szerda

Hajduk Split

Horvátország egyik leghíresebb stadionjában a 2005-ös BL menetelésünk idején jutottam el és szerencsére  nem voltam egyedül, mert legalább 1.200 debreceni drukkerrel oszthattam meg a vendégszektort. Sajnos sok lehetőségünk nem volt sem a városban, sem a stadion körül nézelődni, lévén aki magyar volt azt a vendégszektor melletti hatalmas parkolóban terelték össze és innen már csak a stadionba vezetett az út. Már jóval a város előtt a rendőrség összeszedte a buszokat, így csak az jutott ki a rostán, aki teljes inkognitóban vagy más irányból közelítette meg Split városát. Szóval a szigorú őrizet miatt csak egy oldalról sikerült lencsevégre kapnom a stadiont, ami így eléggé egysíkúra sikeredett. Szerencsére a benti élmények kárpótoltak a külső korlátokért, így a képek többségét a lelátókról csináltam. A Poljud nem csak Horvátország, hanem az egész Balkán egyik leghíresebb létesítménye, amit főleg az 1950-ben alapított Torcidának köszönhet, de azért a Hajduk Split neve is hangzatosan cseng a labdarúgó berkekben. A legnagyobb élmény a nap folyamán a csapatom pályán nyújtott szenzációs teljesítménye volt, ugyanis 5 góllal terheltük meg a Hajduk hálóját, ami az otthoni 3-0 után sima továbbjutást eredményezett. Ezen szenzációs eredmény hatására nem könnyekkel küszködve, hanem örömittasan hagytam el a Poljudot és azóta is az egyik legnagyszerűbb kirándulásként él emlékezetemben.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése