2013. augusztus 19., hétfő

HWRUFC


Ha már így belejöttem High Wycombe sporttelepeinek bemutatásába, nem hagyhatom ki a 2011-ben meglátogatott Kingsmade Roadot,  amely a helyi rögbicsapat otthona. A pálya mellet rengetegszer elmentem ugyan, de amerről én jártam mindig csak egy nagy mező látszott és csak pár mérfölddel odébb jelezte egy kis tábla, hogy "HWRUFC" balra.  Gondoltam, egyszer majd bekocsikázok és megnézem magamnak, hát ha több lehetőség van ebben a "stadionban" mint az általam mindig látott mező. Így is tettem és a szokásos utamba beiktattam egy kis kitérőt és amolyan visszafordítós, kacskaringós mellékutakon el is jutottam a "zöld terület" másik oldalára, ahol bizony több volt mint egy "pálya". Itt volt ugyanis a rögbi club székháza és öltöző épülete, szépen kitáblázva, felcímerezve, ennél többet már igazán nem is kívánhattam magamnak.. Készítettem pár jónak mondható felvételt, majd odébb is álltam, de azóta is többször elhaladtam a "Kingsmade Roadon", de most már úgy, hogy tudom mi van a másik oldalon!

 Kingsmead Road Rugby Ground:


Kingsmead Road Training Ground 1-6:








hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése